- reklama -

12 lutego rozpoczęła się, 16. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw. Podczas najbliższych 3 dni centrum wystawiennicze Ptak Warsaw Expo stanie się miejscem licznych spotkań przedstawicieli z branży reklamowej, areną wymiany cennych doświadczeń i prezentacji najnowszych osiągnięć, produktów oraz technologii w 3 profesjonalnych sektorach targowych.

Już pierwszy dzień pokazał, jak dużym zainteresowaniem cieszy się jedna z największych imprez wystawienniczych z branży reklamy i druku. Każdego roku organizator targów RemaDays Warsaw odnotowuje dużą liczbę zwiedzających, zarówno z Polski, jak i zza granicy. Tegoroczna edycja skupiła blisko 800 wystawców, przedstawicieli rynku reklamowego różnych specjalności.

Podobnie jak w poprzedniej edycji, również i teraz przygotowano dla zwiedzających praktyczną aplikację na telefon, ułatwiającą poruszanie się po halach wystawienniczych. Dzięki niej goście RemaDays Warsaw mają szybki dostęp do najważniejszych informacji o wystawcach, wszystkich wydarzeniach i atrakcjach, co znacząco usprawnia zaplanowanie każdego z targowych dni. W punktach rejestracji oraz informacyjnych każdy otrzymał plany hal z podziałem wystawców na poszczególne sektory, jak również specjalne wydanie katalogu inspiracji branżowych, tj. „AdBox”, który zawiera nie tylko prezentację produktów firm z branży, ale także przydatne wskazówki związane z targami, informacje o punktach gastronomicznych oraz strefach Relax Zone i wiele innych.

Canon i… zadowoleni klienci

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020 obfitują w atrakcje, których nie można przegapić. Jak co roku, pierwszego dnia targów rozpoczął się cykl wykładów RemaCongress. Tym razem gościem specjalnym jest znany trener, negocjator, prowadzący swój kanał na Youtube Krzysztof Sarnecki, który w swoim wystąpieniu „Świat zawodowych negocjacji.

Panowie z firmy Epson z nagrodami…

12 lutego przyniósł też niemałe emocje w związku z organizowanymi corocznie konkursami. Wręczone zostały medale za najlepsze innowacje w prestiżowym konkursie The Prize for Innovations. Nagrodzeni wystawcy mogą prezentować złote, srebrne oraz brązowe medale na swoich stoiskach przez wszystkie targowe dni. Zwiedzający przez cały dzień mieli też możliwość głosowania w konkursach Gifts of the Year, Catalogue of the Year, POS of the Year, które co roku wzbudzają duże zainteresowanie.

Podczas targów zainteresowaniem cieszyły się strefy z manekinami prezentującymi ofertę firm z sektora Textile Zone. Najnowsze trendy można podziwiać w hali E na stoiskach G3a oraz I3.

W hali F można było skorzystać z warsztatów na stoiskach firm z sektorów Technology Park czy Printing House. Oferta jest naprawdę bogata, dlatego zachęcamy do odwiedzenia punktów z warsztatami by w praktyce dowiedzieć się jak funkcjonują specjalistyczne urządzenia.

Już pierwszego dnia targów o godz. 14:00 odbyło się losowanie w Loterii dla zwiedzających, a do dwóch szczęśliwców trafiła wyjątkowa nagroda – rower marki Kroos. Losowanie nagrody odbywa się każdego dnia na stoisku A3 w hali F, a aby o nią powalczyć, wystarczy wrzucić swoją wizytówkę do specjalnej urny…

Źródło: RemaDays