Kolejna edycja targów Warsaw Pack zakończona. Dokładnie tak, jak przewidywaliśmy, ilość firm większa i zainteresowanie samą imprezą znacznie większe niż w poprzednim roku. Okazuje się, że firmy mimo wszystko korzystają z tego typu promocji. Miejsce również zdało egzamin. Nadarzyn okazał swoją siłę niedawno podczas targów Rema Days.
Wróćmy jednak do Warsaw Pack. Po pierwsze wspomniana ilość firm wystawiających się jest większa. Po drugie przekrój technik opakowaniowych, praktycznie w całości. Od magazynowania i transportu (wózki widłowe) po dostawców konkretnych rozwiązań do pakowania.
Co można zauważyć, podczas tych targów pojawiają się również drukarnie, które poszukują również klientów. A ci, pojawiają się na tych targach dość licznie.
Naszym zdaniem charakter targów powoli się kształtuje i jeszcze dwie edycje są potrzebne, by impreza ta wbiła się na trwałe do kalendarza, jako pozycja obowiązkowa.
Podsumowanie dokładne także w liczbach na łamach czasopisma Świat Poligrafii Professional.