spot_img

UPM Raflatac jako pierwszy wprowadza na rynek papierowe etykiety termiczne pochodzące w 100% z recyklingu

- Reklama-

UPM Raflatac, światowy lider przyjaznych środowisku rozwiązań etykietowych, wprowadza całą gamę papierowych etykiet termicznych wykonanych w 100% z włókien pochodzących z recyklingu. Oferta obejmuje pierwsze dostępne na rynku bezfenolowe papiery termiczne wykonane w 100% z włókien pochodzących z recyklingu. Produkty te przeznaczone są do etykietowania żywności w handlu detalicznym i do zastosowań w logistyce, przyczyniając się do powstania przyjaznych środowisku opakowań.

Nowa oferta produktów UPM Raflatac umożliwia właścicielom marek znaczące zwiększenie udziału materiałów pochodzących z recyklingu w opakowaniach ich produktów. Zmniejsza jednocześnie wykorzystanie lasów oraz umożliwia gospodarkę obiegu zamkniętego. Produkty z tej oferty mają certyfikat FSC®, a etykiety z ich udziałem zachowują te same funkcje, co materiały etykietowe wykonane z włókien pierwotnych.

„Potrzeba zmniejszenia ilości odpadów i złagodzenia wykorzystania surowców naturalnych jest oczywista i coraz większa. Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu są materiały pochodzące z recyklingu. Wprowadzając na rynek termiczne rozwiązania etykietowe wykonane z papieru wykonanego w 100% z włókien pochodzących z recyklingu, umacniamy swoją pozycję lidera w dziedzinie etykiet przyjaznych środowisku. Przejście na te etykiety przynosi wiele korzyści dla właścicieli marek i środowiska naturalnego” — mówi Ville Pollari, dyrektor ds. segmentu VIP i Prime, UPM Raflatac.

Nowa oferta produktów UPM Raflatac obejmuje papier powlekany przeznaczony do wysokiej jakości etykietowania żywności, a także całkowicie bezfenolowe etykiety termiczne, które doskonale nadają się do zastosowań w logistyce i handlu detalicznym.

Źródło: UPM Raflatac

Aktualne wydanie

spot_img

Podcasty

spot_img

weź udział w ankiecie

Bierz udział w ankietach realizowanych przez naszą redakcję. A pytanie brzmi następująco:

O ile % jesteście zmuszeni podnieść swoje ceny dla klientów, by zniwelować podwyżki: prądu, paliwa, materiałów itd.?


Podsumowanie ankiet i komentarze na łamach serwisu WWW oraz w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional. Dziękujemy za Twój czas!

Partnerzy wortalu

Najnowsze

- Reklama -spot_img

więcej podobnych