Począwszy od kolejnego sezonu, tzn. od lipca 2021 r., stadion klubu piłkarskiego 1. FSV Mainz 05 będzie miał nowa nazwę: MEWA ARENA. Firma będąca liderem na rynku zarządzania tekstyliami z siedzibą w Wiesbaden i posiadająca 45 placówek w 14 krajach Europy, rozszerza tym samym swoją długoletnią współpracę z klubem 1. FSV Mainz 05.

Oprócz prawa do tego, by patronować nazwie stadionu, MEWA dodatkowo zyskała obszerny pakiet świadczeń w zakresie reklamy i swojej obecności na stadionie klubu.

- reklama -- reklama -

Nowa umowa pomiędzy klubem Bundesligi i firmą MEWA na początek obowiązuje do 2026 roku i stanowi punkt kulminacyjny trwającego od wielu lat ścisłego partnerstwa. MEWA widoczna była, jako partner klubu 1. FSV Mainz 05 już w 2013 roku, przede wszystkim będąc patronem loży dla VIPów: „MEWA Lounge“, jak też później – od 2019 roku – jako patron trybuny. Wspólnie z partnerem klubu, agencją marketingu sportowego Infront, udało się przenieść stosunki partnerskie na wyższy poziom.

To ścisłe partnerstwo opiera się na wspólnych wartościach: oprócz zakorzenienia w Regionie Ren-Men są to takie obszary tematyczne jak zrównoważony rozwój i zaangażowanie w rozwój młodych sportowców, gdzie klub 1. FSV Mainz 05 i firma MEWA działają ręka w rękę. Klub 1. FSV Mainz 05 poprzez swoje projekty społeczne, przeznaczone dla dzieci i młodzieży, już ponad dziesięć lat temu, jako pierwszy klub Bundesligi, zaangażował się aktywnie w obszarze ochrony środowiska i przekazywania wartości związanych ze zrównoważonym rozwojem dla lepszej przyszłości.

Stadion klubu 1 FSV Mainz 05 będzie miał nowa nazwę MEWA ARENA

Również firma MEWA ustala standardy w obszarze zrównoważonego rozwoju. Pod pojęciem „Textilsharing“ usługodawca, jakim jest MEWA, zaopatruje firmy w tekstylia takie, jak ubrania robocze czy czyściwa przemysłowe, wynajmując je w ramach systemu wielokrotnego użytku i zasady „korzystać zamiast mieć“.

W swoich zakładach MEWA stawia na ekologiczne technologie, takie jak odzysk ciepła, oczyszczanie ścieków, recykling surowców i oszczędne wykorzystanie świeżej wody. Odpowiedzialność w kierowaniu przedsiębiorstwem przez rodzinną firmę potwierdza jej stały rozwój od ponad 110 lat. Poza tym MEWA angażuje się już od dłuższego czasu w sport młodzieżowy i aktywnie wspiera w obszarze socjalnym placówki dla dzieci i młodzieży.

„Wraz z umieszczeniem nazwy firmy MEWA w nazwie stadionu nasze długoletnie partnerstwo z firmą MEWA, nacechowane wzajemną satysfakcją i oparte na wspólnie cenionych wartościach, wchodzi na nowy poziom. Szczególnie teraz, w czasach, które niosą ze sobą szczególne wyzwania, jest to znak dużego zaufania, co pozwala rozwijać istniejące bliskie relacje i oznacza również, że partnerstwo to jest korzystne zarówno do klubu 1. FSV Mainz 05, jak i dla firmy MEWA. Do podstawowych wartości klubu FSV Mainz 05 i firmy MEWA należy także zrównoważony rozwój ekologiczny – również to będą przekazywały reklamy, jakie znajdą się w przyszłości na stadionie“, mówi dr Jan Lehmann, członek zarządu ds. ekonomicznych klubu 1. FSV Mainz 05. 

„Jesteśmy dumni, że możemy być patronem stadionu, będącego siedzibą tak zaangażowanej i sympatycznej drużyny piłkarskiej!“, mówi Michael Kümpfel, członek zarządu ds. marketingu i dystrybucji firmy MEWA. „Od wielu lat czujemy się blisko związani z klubem 1. FSV Mainz 05. Nie tylko przez nasze bliskie położenie w regionie i dotychczasową współpracę, ale także przez owego zespołowego ducha i wartości, które wspólnie podzielamy – istniej tu wiele paraleli między osiągnięciami uzyskiwanymi w sporcie i sukcesami osiąganymi przez firmę. Oczywiście tym samym będziemy bardziej widoczni dla naszych grup docelowych. Dla przedsiębiorstwa i dla marki MEWA jest to niepowtarzalna szansa, z której chętnie skorzystamy.“

„To partnerstwo jest typowym przykładem skutecznego sponsoringu. Wspólne wartości, duże zaufanie i lokalna bliskość, stanowią najlepszą przesłankę ku temu, by tak duże zaangażowanie, jakim są prawa do używania nazwy, wypełnić treścią. Bardzo cieszymy się na dalszą, jeszcze bardziej intensywną współpracę z firmą MEWA, jak też na wiele porywających spotkań sportowych na stadionie MEWA ARENA.“, mówi Marco Sautner, dyrektor zarządzający agencji marketingu sportowego Infront Germany. 

 

MEWA Textil-Management

Od 1908 MEWA oferuje tekstylia przemysłowe w ramach systemu pełnej obsługi, stając się tym samym pionierem w zakresie usług typu „textilsharing”. Obecnie MEWA zaopatruje firmy w całej Europie, gdzie posiada 45 placówek, oferując odzież roboczą i ochronną, czyściwa, wycieraczki do butów, maty olejowe – wraz z serwisem, naprawą, magazynowaniem i logistyką.

Dodatkowo można także zamówić produkty z katalogu firmy MEWA, zawierającego markowe artykuły bhp. 5 700 pracowników obsługuje ponad 190 000 klientów w przemyśle, handlu, rzemiośle i gastronomii. W 2019 roku firma osiągnęła obroty w wysokości 734 mln euro i tym samym stała się wiodącą w segmencie zarządzania tekstyliami. Za swoje zaangażowanie w zakresie zrównoważonych i odpowiedzialnych działań, jak też w uznaniu jej wiodącej pozycji oraz i działań w zakresie innowacji, firma wielokrotnie otrzymywała wyróżnienia.

Źródło: MEWA

- reklama -Cieszymy się, że jesteś z nami. Zapisz się na newsletter Świata Poligrafii PRO, aby otrzymywać od nas najbardziej wartościowe treści.


ANKIETA!
Bądźcie aktywni! Warto wyrażać swoje zdanie!

Czy zauważyliście, że odbyła się virtual.drupa 2021?

Czy braliście udział w proponowanych sesjach?

Jak oceniasz virtual.drupa 2021?