Ponad 50 gości reprezentujących drukarnie, zleceniodawców i firmy reklamowe oraz poligraficzne, prezentacja maszyn znajdujących się w europejskim showroomie firmy Mark Andy w Warszawie, ale przede wszystkim warsztaty z cyfrową maszyną Digital One, podczas których uczestnicy mogli w pracy „na żywo” poznać jej możliwości – to podsumowanie spotkań Mark Andy Europe z klientami, jakie odbywały się w Warszawie.
W pierwszym – 15 marca – wzięli udział uczestnicy z Polski, w drugim – 21 marca – z Czech. Obie edycje warsztatów zakończyły się dużym sukcesem i jak podkreślali goście – były z jednej strony możliwością poznania oferty Mark Andy, z drugiej – miały też charakter edukacyjny. Ich uczestnicy mogli poznać różnego rodzaju aplikacje drukowane w jednej z maszyn – Digital One – a także zrealizować samodzielnie własne prace.
„Polska – mówi Tom Cavalco, dyrektor zarządzający Mark Andy Europe – jak również inne kraje europejskie, to dla nas bardzo ważny rynek o dużym potencjale i popycie na wiedzę i zaawansowane rozwiązania technologiczne, zarówno fleksograficzne jak i hybrydowe, wykorzystujące technologię cyfrową. Fakt, że nasza sprzedaż w Europie znacznie wzrosła w porównaniu z poprzednim rokiem.
Po raz pierwszy odnotowaliśmy tak duży wzrost (sprzedaliśmy do krajów z tego regionu w sumie 80 maszyn), z czego najwięcej zostało zainstalowanych w Polsce (17maszyn). Będąc jednym ze światowych liderów w produkcji maszyn wąskowstęgowych będziemy nadal wychodzić naprzeciw potrzebom klientów z tego regionu. Stąd pomysł na warsztatowe spotkania, które – wspólnie z naszymi dealerami – będziemy kontynuować również w przyszłości, w różnych krajach europejskich. W najbliższych miesiącach odbędzie się też Open Hosue we Francji oraz Holandii”.
Sami uczestnicy spotkania podkreślali przede wszystkim możliwość obserwacji zalet maszyny Digital One, bo to ona była głównym „bohaterem” spotkania – w pracy z konkretnymi aplikacjami. Były wśród nich etykiety na piwo drukowane na różnych podłożach samoprzylepnych, etykiety na nasiona kwiatów, personalizowane etykiety na wino, a także bannery oraz zdjęcia uczestników spotkania. Każda z pozycji była drukowana z zastosowaniem innych uszlachetnień…
Więcej na łamach czasopisma: Świat Poligrafii Professional