(od lewej): Erik Lukassen (Finance Manager w Wilco), Rene Reinsma (Account Manager w Heidelberg BeNeLux), Frank van Zijl (Chief Executive Officer of Wilco), Dr. David Schmedding (Head of the Central Europe Cluster w firmie Heidelberg), Robert Jan de Rooij (Chief Commercial Officer w Wilco) i Ammar Allaoui (Dyrektor Zarządzający Allaoui Graphic Machinery GmbH).

Heidelberg przeżywa stały wzrost inwestycji w kluczowych segmentach rynku i regionach. Firma odniosła ostatnio duży sukces sprzedażowy w sektorze wydawniczym, który stanowi jeden z największych sektorów kultury w Europie o szacunkowej łącznej wartości rynkowej 36-38 mld euro.

- reklama -

Z ponad 500.000 prac publikowanych każdego roku, europejski przemysł książki jest również wyjątkowo zróżnicowane i ma niezwykle dobrze pomimo COVID-19 pandemii. Ta pozytywna tendencja prowadzi do korzystniejszego klimatu inwestycyjnego w wydawnictwach drukarskich. W tym kontekście jedna z wiodących w Europie drukarni wydawniczej i książkowej Wilco z siedzibą w Holandii postanowiła zastąpić większość swoich maszyn drukujących… w sumie jedenastoma maszynami Speedmaster XL 106 generacji 2020 z Heidelberga, w ramach planów konsolidacji terenu i związanych z tym prac budowlanych dla nowego centrum produkcyjnego w Amersfoort.

Maszyny są wyposażone w systemy druku offsetowego, ulepszoną technologię Push to Stop, posiadają różne konfiguracje, w tym cztery modele tylko dla Speedmaster XL 106 8P, niektóre z technologią LED UV.

Łącznie 61 jednostek druku najnowszej generacji wyposażonych w technologię Push to Stop

Tylko w zeszłym roku Heidelberg zainstalował 18 nowych maszyn XL 106 w zakładzie Wilco w Amersfoort. Po zamówieniu kolejnych ośmiu modeli Speedmaster XL 106 z 43 więcej jednostek drukujących, Wilco stał się jednym z największych użytkowników najnowszej generacji Speedmaster XL 106.

Wilco zawarło dodatkową umowę na ciągłe dostawy materiałów eksploatacyjnych, która zapewnia dostarczanie materiałów wymaganych do sprawnego działania, w tym farby, w razie potrzeby w oparciu o rzeczywiste zużycie.

“Jeśli, podobnie jak my w Wilco, firma chce być w stanie dostarczać całą gamę produktów – od książek, raportów rocznych i czasopism, aż po materiały marketingu bezpośredniego i ulotki – w jak najkrótszym czasie, w najlepszej jakości i w sposób zrównoważony, potrzebuje zmotywowanego zespołu, maksymalnej wydajności i najnowocześniejszych technologii. “, mówi Robert Jan de Rooij, założyciel i dyrektor handlowy Wilco.

“Jeśli chodzi o najnowocześniejsze technologie, portfolio i usługi oferowane przez Heidelberg całkowicie nas podbiły. Postrzegamy naszą decyzję inwestycyjną, jako przełomowy krok w celu zwiększenia produktywności i zaostrzenia naszej koncentracji na kliencie.”… więcej na WWW.

Źródło: Heidelberg