30 czerwca odbędzie się wirtualna premiera serii Ricoh Pro C5300s. Podczas wydarzenia eksperci firmy pokażą, w jaki sposób najnowsze systemy produkcyjne Ricoh pozwalają przystosować się do zmian, których wejście przyśpieszyła pandemia COVID-19.

Przedstawią, jak te premierowe rozwiązania umożliwiają uzyskanie większej elastyczności w działaniu i szybsze dostosowanie się do nowych oczekiwań klientów. Jednym z elementów spotkania będzie również prezentacja strategicznego podejścia Ricoh – Henkaku. To japońskie określenie oznacza – jedno słowo nieskończone możliwości. Partnerami wydarzenia są: Antalis Polska, ATA Szczecin, Euroimpex, Netland.

„Druk w obecnych czasach przechodzi bardzo dużą transformację. Już teraz widzimy, że zlecenia krótkoterminowe stają się coraz bardziej normą a ich personalizacja ma kluczowe znaczenie.  Firmy z branży poligraficznej a i nie tylko takie, muszą stać się bardziej elastyczne aby sprostać stawianym im przez klientów oczekiwaniom w zakresie m.in. czasu realizacji oraz jakości wydruku” – powiedział Michał Owczarczyk, Product Manager Commercial & Industrial Printing w Ricoh Polska. „Adaptowalność i innowacyjność zyskują teraz na znaczeniu” – dodał.

Źródło: Ricoh

- reklama -

ANKIETA DLA CIEBIE!

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez nasza redakcję. Ich omówienie w części będziemy prezentowali na łamach czasopisma. Być może pojawią się do wyników również komentarze ekspertów.