- Reklama -spot_imgspot_img

Wzorniki papierów od Arctic Paper

- Reklama-

Arctic Paper wprowadza nowe wzorniki dla marek Arctic, Amber oraz G-Print, a także dla dwóch papierów serii Munken Book – Munken Print i Munken Premium.

Wprowadzone na rynek w zeszłym roku wzorniki serii Munken Deisgn oraz Arctic Volume zostały nagrodzone na gali Swedish Design Awards srebrnym medalem za wyjątkowy design i funkcjonalność.

- Reklama -

Obecnie, firma Arctic Paper przedstawia nową kolekcję wzorników dla swoich pozostałych produktów – Arctic Silk+, Amber Graphic, Amber Preprint, G-Print oraz Munken Print
i Munken Premium. Nowy, prezentujący szeroką gamę rozwiązań stylistycznych pakiet został zainspirowany pomysłami i kształtami, które na pewno przydadzą się wszystkim, którzy pracują z papierem.

Nawiązana specjalnie dla potrzeb tego projektu, pełna nowatorskich eksperymentów współpraca z agencją projektową JUNO oraz drukarnią Göteborgstryckeriet, pozwoliła stworzyć serię papierowych obiektów, które pełnią także rolę obrazów wykorzystanych na okładkach nowych wzorników. Podobnie jak wyróżnione nagrodą wcześniejsze wzorniki, ich kolejne wcielenia stanowią idealne połączenie wysokiej jakości wykonania, funkcjonalności oraz designu. Również one doskonale ilustrują gramaturę produktów oraz zawierają wszelkie informacje techniczne, pomocne projektantom przy wyborze papieru.

Wzorniki są efektem pracy zespołowej opartej na eksperymentowaniu i przyglądaniu się najdziwniejszym nawet pomysłom: różne rodzaje papieru układano w warstwy, składano, zestawiano kolorystycznie i tworzono z nich stosy. Dzięki kreatywnemu wykorzystaniu wycinarki, cały czas zmieniały się kształty i formy tworzonych obiektów. Nagrodą za tak niekonwencjonalne podejście do tworzenia nowych projektów jest całkowicie wyjątkowa seria, dzięki której możemy dostrzec rzeczywiste piękno papieru.

Na podstawie informacji Arctic Paper

spot_img
spot_img

weź udział w ankiecie | nowe

Bierz udział w ankietach realizowanych przez naszą redakcję. Aktualne pytanie pochodzi z całej grupy dotyczącej "EKOLOGII".

Czy bycie "EKO" utrudnia, czy ułatwia funkcjonowanie na rynku?

Czy Twoi klienci dokonują zakupu (produkcja) z uwzględnieniem materiałów "EKO"?


Podsumowanie ankiet i komentarze na łamach serwisu WWW oraz w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional. Dziękujemy za Twój czas!

Partnerzy wortalu

Aktualne wydanie

spot_img

Najnowsze

- Reklama -spot_img
- Reklama -spot_img

więcej podobnych