XXII Sympozjum Chespa zostało oficjalnie otwarte. Licznie przybyłych gości przywitał Marek Siekiera prezes firmy Chespa. W swojej prezentacji zwrócił uwagę uczestnikom, na coraz bardziej wyśrubowane wymagania zleceniodawców. Zwłaszcza w temacie produkcji opakowań, które mają posiadać odpowiednie zabezpieczenia lub chronić markę przed podróbką.

- reklama -

Wiemy, że w naszej branży siła sprzedaży tkwi w „Opakowaniu”, jego możliwościach, ale przede wszystkim w jego autentyczności. Ochrona wartości marki stała się priorytetem dla branży poligraficznej – mówił Marek Siekiera.

Dzisiaj dokładnie już wiadomo, jaka jest skala rynku produktów podrobionych. Ile tracą wszystkie poszczególne marki. Od luksusowych, po te, nawet mniej znane.

W swojej prezentacji Marek Siekiera zaprezentował materiały przygotowane na tę edycję Sympozjum. Zostały one specjalnie przygotowane z użyciem specjalnych znaczników, dzięki którym łatwo jest zweryfikować autentyczność produktu praktycznie we wszystkich obszarach technologii. Także druku cyfrowego…

 

- reklama -


A N K I E T A

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez nasza redakcję. Ich omówienie w części będziemy prezentowali na łamach czasopisma, a raz w roku w wydaniu styczniowym przedstawimy podsumowanie.