XXII Sympozjum firmy Chespa rozpoczyna się dosłownie za chwilę. Goście przybywają do Hotelu Arkas w Prószkowie k/Opola.

- reklama -

Jak powiedział Marek Siekiera, prezes firmy Chespa: Wiemy, że w naszej branży siła sprzedaży tkwi w „Opakowaniu”, jego możliwościach, ale przede wszystkim w jego autentyczności. Ochrona wartości marki stała się priorytetem dla branży poligraficznej.

Tegoroczna myśl przewodnia zawarta w haśle „secret side of packaging” pozwoli Państwu odkryć nowe możliwości zabezpieczenia autentyczności marki, jakie daje „Opakowanie”. Tradycyjnie w programie sympozjum znajdziecie Państwo nie tylko tematykę branżową, która zobrazuje możliwości i dostępne na rynku rozwiązania technologiczne, ale również zagadnienia motywujące do dalszych działań w prowadzeniu firmy, jak również zagadnienia ekonomiczne określające kierunki światowej gospodarki w odniesieniu do rosnących wymagań środowiskowych oraz zwiększonej dbałości o społeczna odpowiedzialność biznesu.

Drugiego dnia zapraszamy do zwiedzania nowej siedziby produkcji klisz fotopolimerowych, jak również produkcji farb graficznych i wykrojników – dodał Marek Siekiera. – Chętnie pokażemy wdrożone rozwiązania technologiczne i zastosowana robotyzację, a tym samym nowe produkty.

W tym roku uczestnicy Sympozjum mogą również zobaczyć nową siedzibę firmy Chespa.

- reklama -


A N K I E T A

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez nasza redakcję. Ich omówienie w części będziemy prezentowali na łamach czasopisma, a raz w roku w wydaniu styczniowym przedstawimy podsumowanie.