„Zakochaj się w Duplo” to hasło przyświecające obecności firmy Duplo Polska podczas tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw. Na stoisku tego dostawcy można było zobaczyć szereg maszyn z jego oferty, jak również wiele interesujących aplikacji wykonanych przy ich zastosowaniu. Szczególnie ciekawym okazał się drugi dzień targowy, 14 lutego, który z racji tradycyjnego Święta Zakochanych miał tu szczególną oprawę.
„Cieszy nas duże zainteresowanie targową propozycją Duplo – mówi Gabriela Swat, dyrektor zarządzająca Duplo Polska. – Była ona bogata nie tylko w zakresie maszyn, ale obfitowała także w szereg aplikacji, które – jak mamy nadzieję – dla wielu firm staną się inspiracją do wykorzystania w codziennej produkcji”.
Goście odwiedzający stoisko Duplo Polska mogli przyjrzeć się aplikacjom, które nadają różnorakim produktom (od opakowań, poprzez etykiety, karty, okładki książek na znaczkach czy wizytówkach skończywszy) nowy atrakcyjny wygląd.

„Lakierowane wybiórczo czy metalizowane elementy mogą kreować produkt nadając mu ekskluzywnego charakteru, a tego oczekują konsumenci. Wszystkie prezentowane przez nas próbki były wykonane przy użyciu naszych maszyn” – podkreśla Gabriela Swat.
Stąd na stoisku Duplo znalazły się wykonane w nietypowy sposób produkty, z których większość miała „walentynkowy” charakter, z racji święta które przypadało na drugi dzień targów, co spotkało się z ciepłym – jak podaje firma – przyjęciem jej gości. Były wśród nich kartki walentynkowe, pudełka z zamknięciem w kształcie serca, naklejki w kształcie serca (wcześniej lakierowane wybiórczo na lakierówce Duplo) i wiele innych…

Więcej na łamach czasopisma Świat Poligrafii Professional