Zmiana wyglądu przedmiotów i przestrzeni

Rafał Żmuda
- reklama -

Personalizacja przedmiotów i przestrzeni to coraz częstsze zjawisko. Co za tym idzie, rośnie popularność zarówno folii do zadruku, jak i barwionych w masie. Coraz częściej spotykamy się ze zmianą koloru auta, oklejaniem wnętrz budynków, czy aplikacją folii ochronnych. Jednak, aby uzyskać pożądany efekt, ważna jest jakość zadruku i odpowiednia technika aplikacji.

Dlatego 3M rozwija sieć partnerskich drukarni i oferuje specjalne szkolenia dla aplikatorów, a w swojej szerokiej ofercie produktów ma najwyższej jakości folie i rozwiązania gwarancyjne, które pozwalają na odpowiednie zabezpieczenie inwestycji.

Coraz szybciej rosnącym trendem staje się personalizacja pojazdów. Aż 70% kierowców
co najmniej raz do roku wprowadza zmiany w swoich samochodach, jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie 3M Poland, „Co chcemy zmienić w swoim samochodzie?”[1].

Jedną z głównych przyczyn chęci zmiany jest personalizacja oraz znudzenie dotychczasowym wyglądem. W takiej sytuacji idealnym rozwiązaniem jest sięgnięcie po folie do zmiany koloru auta lub folie ochronne. Oklejanie samochodów przestało być dostępne jedynie w amerykańskich programach motoryzacyjnych. Dzięki dostępnym rozwiązaniom, praktycznie każdy może zrealizować swoje pomysły i przekształcić swój samochód lub inny pojazd w małe dzieło sztuki z indywidualnym charakterem.

Folie 3M to produkty najwyższej jakości, za którymi stoi najszerszy na branżowym rynku system gwarancyjny – 3M™ MCS™. Więcej o dostępnych rozwiązaniach mogli na żywo dowiedzieć się uczestnicy międzynarodowych targów reklamy i druku RemaDays, które odbyły się w tym roku od 13 do 15 lutego w podwarszawskim Nadarzynie. Na stoisku 3M Poland, prezentowano m.in. najnowsze folie do druku, oklejania pojazdów, ploterowe, architektoniczne oraz folie do reklamy podświetlanej. Odwiedzający mieli również okazję porozmawiać z certyfikowanym trenerem 3M Rafałem Żmudą i uzyskać więcej informacji o certyfikowanym centrum szkoleniowo-egzaminacyjnym 3M – The Wrap Center.

[1] Badanie przeprowadzone przez SW Research na zlecenie 3M Poland, Co chcemy zmienić w samochodzie?, 23-27.01.2019, N=525.

Więcej na łamach czasopisma

 

- reklama -
A N K I E T A

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez nasza redakcję. Ich omówienie w części będziemy prezentowali na łamach czasopisma, a raz w roku w wydaniu styczniowym przedstawimy podsumowanie.