Około 27 procent kapitału zakładowego Heidelberga było reprezentowane na wirtualnym Walnym Zgromadzeniu Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) za rok obrotowy 2020/2021.
Zarząd wyjaśnił strategię Spółki, dane bilansowe za miniony rok obrotowy (od 1 kwietnia 2020 r. do 31 marca 2021 r.) oraz przyszłe perspektywy dla akcjonariuszy w transmisji na żywo online.
Heidelberg jest przekonany o powrocie do rentownego kursu wzrostu w nowym roku obrotowym 2021/22 (od 1 kwietnia 2021 r. do 31 marca 2022 r.) w związku z poprawą sytuacji w zakresie zamówień i coraz bardziej pozytywnymi skutkami szeroko zakrojonej transformacji Grupy. Ta pozytywna tendencja została również potwierdzona w pierwszym kwartale na początku bieżącego roku obrotowego.
Firma dostrzega wyraźny potencjał zrównoważonego wzrostu i wzrostu wartości w przyszłości, szczególnie w zakresie drukowania opakowań, cyfrowych modeli biznesowych w Chinach oraz nowych zastosowań technologicznych. Na przykład, Heidelberg ponad dwukrotnie zwiększył sprzedaż w sektorze e-mobilności do ponad 20 milionów euro z Heidelberg Wallbox i nadal masowo zwiększa moce produkcyjne, napędzany dynamicznym rozwojem popytu… więcej na WWW.
Źródło: Heidelberg